Tuesday, February 12, 2013

alone


dah lama tak buang tebiat macam ni. duduk sorang sorang. edit gambar berjam jam. puas hati, tidur. memang tak mensyukuri nikmat masa lapang yang ada. nanti dah nak dekat exam, baru nak menyesallah, nak berubah lah. malas betul nak layan.

 bebel dekat diri sendiri. 


oh ye, ada satu benda penting kena cerita. 

tadi dekat klinik diagnos, amek amek history patient. tunjuk dekat doktor, doktor puji sebab lengkap. lepas tu doktor kata dengan muka penuh keikhlasan,

"very nice hand writing"


senyum aku sampai ke telinga.


dah bertahun tahun tak ada orang puji tulisan aku cantik.
terima kasih doc Rim. :)

2 comments:

humaira said...

tulisan tangan popular. Rindu nak tengok tulisan tu.

فرح حنىسة said...

sbb die compare dengan arab kot..
HAHAHA